Bases do Desfile-Concurso de Entroido 2016
O Concello de A Guarda, a través da Concellería de Cultura, organiza o Desfile-Concurso de Entroido 2016. O entroido é unha festa de carácter tradicional e a Concellería, para a súa celebración promove un desfile-concurso co obxectivo de manter a tradición local a través da participación de tódolos veciños da localidade.
Así preséntanse unhas bases nas que se contemplan ata cinco modalidades diferentes de participación e unha ampla variedade de premios.
DESFILE-CONCURSO
ENTROIDO 2016
BASES
1ª OBXECTO
O Concello da Guarda, a través da Concellería de Cultura, organiza o Desfile- Concurso de
Entroido 2016. O Entroido é unha festa de carácter tradicional celebrada a nivel mundial con
diferentes manifestacións locais. A Concellería de Cultura da Guarda promove a celebración de
dito desfile concurso co obxectivo de manter a tradición local desta festa tradicional a través da
participación de tódolos veciños da Guarda. É por elo que presenta as seguintes bases nas que se
contemplan ata cinco modalidades diferentes de participación, e unha ampla variedade de
premios.
2ª LUGAR E DATA
O Desfile- Concurso se celebrará o vindeiro Martes de Entroido, 9 de febreiro de 2016, con
saída ás 17:30h. da Praza de San Bermardo (“Esquina Famosa”) co seguinte percorrido: Praza
de San Bernardo- Rúa Galicia- Avda.Rosalía de Castro- Alameda.
En caso de choiva quedaría aprazado para o domingo 14 de febreiro de 2016
3ª PRAZO E FORMA DE INSCRICIÓN
O prazo de inscrición será entre os días 25 de xaneiro ó 3 de febreiro de 2016 , ambos incluídos,
en horario de 9 a 14h. de luns a venres e sábados de 10 a 13h.
A solicitude de participación farase no impreso correspondente (ANEXO I), que se atopa
dispoñible nas oficinas do Concello da Guarda e na páxina web www.aguarda.es, adxuntando á
mesma a documentación necesaria (BASE CUARTA) no Rexistro Xeral do Concello dentro do
prazo e horario establecidos.
Poderán remitirse inscricións por vía postal, selladas na oficina de Correos sobre o propio
impreso de solicitude, de xeito que quede constancia da entrega dentro do prazo establecido.
Para garantir este feito, rógase adiantar por fax a copia da solicitude sellada na oficina de
Correos. Ó igual que o resto de solicitudes, só terán validez se van acompañadas da
documentación requerida.
4ª DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Para ser efectiva a inscrición, xunto co formulario de inscrición entregarase a seguinte
documentación:
Maiores de idade: Fotocopia do DNI
Menores de idade: Fotocopia do DNI da nai, pai, titor/a e a autorización para participar
no concurso (ANEXO II)
En caso de:
Grupos, carrozas e comparsas: Só se presentará o DNI da persoa representante e se
indicará o número de participantes. Os integrantes menores de idade entregaran unha autorización do pai, nai ou titor/a por cada menor, non sendo necesario a copia do DNI de cada
un deles. Cando tódolos integrantes sexan menores, o representante do grupo será un dos pais.
Asociacións: Cando o participante sexa unha asociación deberá entregar un documento
acreditativo da mesma (estatutos)
5ª MODALIDADES E CATEGORÍAS
Poderáse participar no Desfile- Concurso baixo as seguintes categorías:
1. CARROZAS: Grupo de polo menos 6 persoas representando algún tema enriba dun ou
varios móbiles (carro, tractor, motocultor…) O condutor poderá ou non ir incluído,
deixándose a criterio dos participantes.
2. COMPARSAS: Grupo mínimo de 10 persoas
3. GRUPOS: Grupo composto por un mínimo de 4 e un máximo de 9 persoas
4. INDIVIDUAL: Inclúense nesta modalidade, ademais dos disfraces individuais, os
conxuntos formados por ata 3 persoas, cuxos traxes compartan unha mesma temática.
Esta modalidade divídese en dúas categorías:
INDIVIDUAL ADULTO, a partir dos 13 anos de idade
INDIVIDUAL INFANTIL, ata os 12 anos de idade
No caso de parellas ou tríos na que un dos participantes teña máis de 12 anos
considerarase na categoría xuvenil- adulto
6ª AXUDAS POR PARTICIPACIÓN
Prevese unha axuda económica dunha contía fixa de 200€ ós participantes nas categorías de
COMPARSA e CARROZA, como compensación polo traballo e esforzo que supón a
elaboración do correspondente atrezzo e traxes de entroido.
Terán dereito a axuda económica as 10 primeiras carrozas e/ou comparsas que se inscriban, coa
salvedade de que nunca unha comparsa ou carroza do concello da Guarda quedará sen inscribir.
Todas as comparsas e carrozas anotadas, entrarán na modalidade de concurso, teñan ou non a
axuda por participación.
7ª PREMIOS
Os premios e axudas por participación impútanse a aplicación orzamentaria n.º 334-48 e serán
os seguintes:
COMPARSAS CARROZAS
1º PREMIO: 250€ 1º PREMIO: 250€
2º PREMIO: 150€ 2º PREMIO: 150€
GRUPOS: INDIVIDUAL ADULTO: INDIVIDUAL INFANTIL:
1º PREMIO: 150€ 1º PREMIO: 90€ 1º PREMIO: 90€
2º PREMIO: 90€ 2º PREMIO: 70€ 2º PREMIO: 70€
3º PREMIO: 80 € 3º PREMIO: 50 € 3º PREMIO: 50 €
4º PREMIO: 50€ 4º PREMIO: 30€ 4º PREMIO: 30€
5º PREMIO: 50€ 5º PREMIO: 30€ 5º PREMIO: 30€
6º PREMIO: 50€ 6º PREMIO: 30€ 6º PREMIO: 30€
Poderán ser beneficiarios dos premios as asociacións legalmente constituídas e as
persoas físicas que cumpran os requisitos establecidos no artigo 13 da Lei 38/2003, do
17 de novembro, Xeral de Subvencións.
8ª XURADO E CUALIFICACIÓN
A cualificación en cada unha das modalidades e categorías será determinada polo Xurado do
Concurso, que estará formado por un Presidente e dous vogais, en representación das entidades
socioculturais de A Guarda, nomeados pola Concellería de Cultura.
O xurado na súa avaliación terá en conta os seguintes factores: orixinalidade da proposta, posta
en escena, maquillaxe e vestiario.
Unha vez feita a avaliación polo Xurado, farase público o resultado no acto de entrega de
premios.
O xurado poderá declarar deserto algún dos premios.
O xurado terá a capacidade de determinar se os inscritos cumpren as condicións propias en cada
categoría.
A participación no concurso supón a aceptación destas bases, sendo a decisión do Xurado
inapelable.
9ª SAÍDA E COLOCACIÓN PARA O DESFILE- CONCURSO
A hora prevista para o inicio do desfile é as 17:30 horas do Martes 9 de Febreiro.
Os participantes no desfile teñen entre as 16.30h. e as 17h. para colocarse nos seus postos de
saída, que serán determinados polo persoal da Concellería de Cultura.
As 17h. o xurado fará unha primeira revisión para coñecer a tódolos participantes . Non estar
situado no posto asignado no momento da saída poderá ser motivo para a descalificación do
concurso.
10ª COBRO DOS PREMIOS E AXUDAS POR PARTICIPACIÓN
Para proceder ó cobro, tanto das axudas como dos premios, os interesados deberán achegar a
seguinte documentación nun prazo de 15 días trala celebración do desfile:
Certificado de Titularidade da conta bancaria a nome do premiado (expedida pola
entidade), ou fotocopia compulsada da libreta. En caso dos menores de idade, o titular
deberá ser o pai, nai ou titor que autorizou a participación ou que foi coma
representante do grupo.
Fotocopia compulsada do DNI do premiado ou do seu pai, nai ou titor/a
Fotocopia da inscrición no desfile. En caso de participación de menores, deberán
achegarse as autorización de participación no desfile.
Declaración responsable de non estar incurso en incapacidades e prohibicións coa
Administración para a percepción de subvencións, así como de estar ó corrente coas
obrigas tributarias, co Estado, Xunta de Galicia, Concello de A Guarda e Seguridade
Social.. (Impreso dispoñible no Concello)
Co fin de axudar e axilizar a tramitación, a documentación necesaria que xa fora aportada ó
Departamento de Cultura para inscrición no desfile non haberá que achegala novamente.
O Departamento de Cultura será o responsable de levantar acta co fallo do xurado, e remitirá un
informe ó Servizo de Intervención coa relación de tódolos participantes no Concurso.
O Concello resérvase o dereito para a captación e difusión das imaxes do desfile para fins de
publicidade e promoción.
A Concellería de cultura quere animar á xente da vila da Guarda, con especial mención ós nosos
nenos a participar no desfile de Entroido, aínda que non sexa na modalidade concurso.