9 de maio de 2020

A GUARDA

O concello retoma a prestación de servizos administrativos presenciais  

· A partires do luns 11 de maio


Infogauda / A Guarda

 Coincidindo co comezo da Fase 1 da chamada "desencalada", ou transición a que por un tempo indeterminado pasará a ser a "nova normalidade; desde o luns día 11 de maio, o Concello de A Guarda retoma a prestación de servizos administrativos presenciais.

 Lóxicamente, dada á situación que ainda estamos a vivir por causa da pandemia do COVID-19, e a fin de evitar posibles contaxios tanto ao personal funcionario como á veciñanza, a atención ao público será preferentemente telefónica, por correo electrónico ou a través da sede electrónica do concello. En todo caso, se é necesaria a atención presencial ás persoas interesadas deberán solicitar cita previa, de 9:00 a 14:00 horas.

 Para á presentación de documentación desde o Goberno municipal indican que preferiblemente se faga por vía telemática mediante a sede electrónica: https://aguarda.sedelectronica.gal

 Asemade o Goberno local, ademáis do número correspondente á centraliña de teléfono do Concello, vén de facer públicos os números de teléfonos da alcaldía e concellerías, así como de varios departamentos municipais, de interese xeral.

Ningún comentario:

Publicar un comentario