11 de xan. de 2017

VILA NOVA DE CERVEIRA

REBECA BLANCO ROTEA PARTICIPARÁ NOS ENCONTROS POLIORCÉTICOS

O dia 20 deste mês polas 18,00 horas, na Biblioteca Municipal de Vila Nova de Cerveira


Encontros Poliorcéticos / Vila Nova de Cerveira

  A recentemente nomeada para membro da Área de Património dentro do Conselho da Cultura Galega, assim como Investigadora Postdoutoral da Universidade de Santiago de  Compostela na Unidade de Arqueologia da Universidade do Minho, estará presente nos Encontros Poliorcéticos de Cerveira, o dia 20 deste mês polas 18,00 horas, na sua Biblioteca Municipal. 

 O convite fai-se extensivo aos cerveirenses, aos vizinhos e a toda a edilidade minhota, nas margens esquerda e direita do nosso rio e a montante e jusante dele. Estes Encontros visam coordenar desde o debate e desde a intervençom a gestom castellologica no seu todo, estabelecendo linhas colaborativas com as diferentes administraçons e tentando ultrapassar os tempos mortos sazonais, a diacronizaçom atual e a previsível estagnaçom, passível de ser conferido no espaço minhoto. Todavia, as inércias derivadas deste tipo de iniciativas, nom necessariamente oficiais, poderám ser eventualmente mais um entrave para o sucesso. 

 A Doutora Dª Rebeca Blanco Rotea dissertará sobre a Valorizaçom das fortificaçons Transfronteiriças galegas e o rio Minho como eixo  vertebrador”. Da mesma maneira, José Buiza Badás falará sobre “Presente e futuro de alguns espaços poliorcéticos no Minho”. Espera-se  contudo um debate e um trocar de dúvidas e perguntas na parte final do acto.

Programa  

Apresentacâo dos Intervinientes.  

1ª Intervenção: “A posta en valor das  fortificacions transfronteirizas galegas e o río Miño como eixo vertebrador”. Doctora Rebeca Blanco Rotea.  Investigadora postdoutoral da Universidade de Santiago de Compostela na Unidade de Arqueologia da Universidade do Minho. Membro do Consello da Cultura Galega.  

2ª  Intervenção: “Presente e futuro de alguns espaços poliorcéticos no Minho. José Buiza Badas. Association Vauban.

Ningún comentario:

Publicar un comentario