A DEPUTACIÓN PON EN MARCHA UNHA NOVA CAMPAÑA PARA PROMOCIONAR AS RÍAS BAIXAS, OS SEUS VIÑOS E A SÚAS CONSERVAS
A campaña, baixo o eslogan “Ricas por Natureza”, chegará a 14 cidades da península con publicidade en medios tradicionais, presentacións audiovisuais e degustacións de produtos típicos
Infogauda / Pontevedra
O presidente da Deputación de Pontevedra, Rafael Louzán, xunto co vicepresidente provincial e presidente do organismo autónomo Turismo Rías Baixas, José Manuel Figueroa, o Secretario Xeral da Asociación ANFACO, Juan Manuel Vieites, e o vicepresidente de D.O. Rías Baixas, Gerardo Méndez, presentaron hoxe no Pazo provincial a nova campaña que dende a Deputación se vai lanzar para promocionar as Rías Baixas, os seus viños e a súas conservas. O proxecto, baixo o eslogan “Ricas por Naturaleza”, incorpora dun lado accións de marketing directo, tales como degustacións e presentacións in situ en diferentes cidades da península, e doutro, publicidade nos soportes tradicionais.
O proxecto
Este proxecto de promoción foi desenrolado conxuntamente pola Deputación provincial, a través do seu organismo autónomo Turismo Rías Baixas, ANFACO-CECOPESCA (asociación empresarial que integra máis de 220 empresa vinculadas ó sector industrial transformador de produtos de pesca e acuicultura) e o Consello Regulador da Denominación de Orixe “Rías Baixas” (ente que agrupa a máis de 200 bodegas de viño desta procedencia).
Estas tres entidades desenvolveron o proxecto “Ricas por Naturaleza” que consiste nunha campaña de promoción do seus produtos, conservas de pescado y mariscos e viños da D.O. Rías Baixas, en diversas cidades de España e Portugal. A iniciativa ten un tripe obxectivo: reforzar o coñecemento das Rías Baixas como destino turístico de calidade, promocionar os viños D.O. Rías Baixas e as conservas da provincia de Pontevedra.
A campaña
A campaña combinará dúas accións simultáneas: incorpora, dun lado, accións de marketing directo e, doutro, publicidade nos soportes tradicionais.
En canto ás accións de márketing directo, se realizará unha presentación na que se proxectará un audiovisual que mostre os recursos turísticos e gastronómicos das Rías Baixas. Unha vez finalizada esta, se organizará unha degustación, por parte dun sumiller y/o cociñeiro, de produtos típicos da zona, tales como viños D.O. Rías Baixas, conservas varias, empanada gallega e pulpo.
Pola súa banda, a publicidade chegará á xente a través dun spot televisivo, vallas exteriores, cuñas en radio, orixinais de prensa, mupis, folletos, etc., que se repartirán nas cidades obxecto desta campaña,
Ámbito de desenvolvemento da campaña
A campaña está pensada e será lanzada naquelas zonas xeograficamente próximas ás Rías Baixas; isto é: provincias e cidades limítrofes, próximas e con unha boa rede de acceso terrestre ás Rías Baixas. «Queremos chegar á xente que vive a non máis de 4 horas en coche de nós», afirmou o vicepresidente provincial, quen matizou que «os datos vertidos polo Observatorio de Turismo mostran que este é o perfil maioritario que visita a nosa zona». As cidades ás que, en principio, vai dirixida a acción de promoción son 14: Santiago de Compostela, Oviedo, Valladolid, León, Zamora, Lugo, Salamanca, Lisboa, Oporto, Braga, Guimaraes, Ourense, A Coruña e Madrid.