A Deputación de Pontevedra lanza a campaña "Na túa cesta" para promover o consumo de produtos da provincia de Pontevedra
A acción pretende impulsar o produto de proximidade e revalorizar a materia prima da provincia, "segura e saudable", así como apoiar ás persoas produtoras
Carmela Silva Rego, presidenta da Deputación de Pontevedra na rolda de prensa de hoxe
Foto: D.PO.
Infogauda / Pontevedra
Co obxectivo de promover que as veciñas e veciños da provincia de
Pontevedra, e tamén do conxunto de Galicia, consuman produtos locais e
de proximidade a Deputación de Pontevedra lanzará este martes, 5 de
maio, a campaña "Pontevedra Provincia na túa cesta". A través desta
iniciativa, que a presidenta Carmela Silva definiu como "un compromiso
co consumo do local que facemos extensivo á veciñanza", preténdese
impulsar o produto de proximidade e revalorizar a materia prima da
provincia, "segura e saudable", así como apoiar ás persoas produtoras.
"Pontevedra provincia na túa cesta" complementarase a mediados de mes
con outra acción promocional para impulsar o comercio local e contribuír
á súa reconstrución.
Silva asegurou que con esta campaña
"queremos impulsar o consumo e comercio local, facendo fincapé na
excelencia da nosa materia prima para axudar a saír da crise económica
xerada pola pandemia". Deste xeito, a presidenta enxalzou que os
produtos da provincia teñen "unha grande calidade, son saborosos,
saudables e seguros" e dan cumprimento aos requirimentos das persoas
consumidoras para acadar a súa confianza. Estas cuestións
materializaranse tanto no vídeo promocional da campaña, "moi emotivo",
como nas creatividades que amosarán "o mellor da horta, do mar, dos
viños e do campo" cos cancelos "#Saboreaonosomar, #Saboreanosahorta,
#Saboreaosnososviños e #Saboreaonosocampo".
A campaña poderá
seguirse a través da páxina web da Deputación e de Turismo Rías Baixas,
con contidos especiais, imaxes, vídeos e galerías fotográficas. Tamén a
través da participación de bloggerse e influencers, así como en
diferentes plataformas e nas redes sociais da institución onde se
promoverá un produto a diario, dando equilibrio territorial a toda a
provincia e etiquetando a Denominacións de Orixe e asociacións de
referencia. Ademais, a iniciativa completarase coa convocatoria dun
concurso para que as persoas participantes envíen imaxes cos produtos da
provincia de Pontevedra e pratos listos para degustar.
A
campaña "Pontevedra provincia na túa cesta" tamén servirá para poñer en
valor ás persoas produtoras e ás comerciantes "que nos serven este
excelente produto, son parte imprescindible da cadea e están aí,
xogándose a saúde por un ben común, dándonos a enerxía que precisamos
nun momento moi difícil" asegurou Carmela Silva quen aproveitou a
ocasión para "darlles as grazas". Neste eido tamén adiantou a presidenta
que a mediados de mes de maio lanzarase unha nova campaña específica
para a promoción do comercio local porque "debemos concienciar á
cidadanía de que todas e todos nos temos que comprometer para apoiar ao
tecido produtivo da nosa provincia, para manter o emprego con políticas
de proximidade e promoción dos nosos produtos e comercio".
A
presidenta da Deputación recordou que "a aposta polos produtos de
proximidade é prioritaria para nós" e que "xa foi o ano pasado
protagonista da campaña "Fame de experiencias", unha campaña que recibiu
premios como mellor iniciativa en Madrid, Berlín e New York". Con
"Pontevedra provincia na túa cesta", tal e como asegurou Silva, estamos
"novamente a situar ás persoas produtoras e aos nosos produtos no centro
da nosa acción política, animando a saborear a nosa horta, viño, mar e
campo e situando á gastronomía como sinal principal da provincia, con
mercados e prazas de abastos que funcionan como vixías dos tesouros
gastronómicos que temos".
Ningún comentario:
Publicar un comentario