A Mesa Local de Comercio reuniuse
· En sesión extraordinaria e cunha orde do día centrada nas medidas tomadas polo Concello para o sector
O alcalde Antonio Lomba Baz presidiu a sesión extraordinaria da Mesa Local de Comercio
Foto: C.A.G.
Infogauda / A Guarda
No día de onte, xoves 14 de maio tivo lugar no salón de plenos do Concello de A Guarda, unha sesión extraordinaria da Mesa Local de Comercio, na que ademais do alcalde e as concelleiras de Facenda e Desenvolvemento Local, respectivamente, participaron representantes das catro asociacións vinculadas a este sector, a Asociación de Consumidores Aldraman, así como os portavoces dos grupos políticos.
“Durante esta sesión deuse conta de todas as medidas económicas e de dinamización comercial adoptadas polo Concello desde o inicio da pandemia ata agora, e entre as que se inclúen retrasos ou exoneración de taxas municipais para negocios, aceleración de pagos a provedores/as, difusión durante o confinamento dos establecementos comerciais con servizo de entrega a domicilio e dos establecementos de hostalaría abertos durante a desescalada, ou campañas de sensibilización para o consumo local, entre outras”, afirman desde o executivo municipal.
Unha das medidas que máis curiosidade provocou nos/as asistentes foi a da creación do mercado da Guarda no que calquera comercio, praceiro/a, restaurante ou autónomo/a do sector primario, poderá vender os seus produtos en liña, tanto a nivel local, como no resto de España e Portugal.
O alcalde Antonio Lomba Baz aproveitou o punto número dous da orde do día “para facer unha mención especial e expresar o seu agradecemento a todas as empresas que, desde o primeiro momento, achegaron a súa colaboración desinteresada doando todo tipo de material de protección ou elaborando mascarillas de tea. Pola súa parte, o Concello puxo a disposición da cidadanía aquel material do que se ía dispoñendo ou se fabricaba en cada momento, dada a dificultade que tiveron tanto empresas como particulares durante o confinamento para conseguir mascarillas, luvas, xel ou pantallas”.
Por último abordouse o punto máis importante da sesión: “a intención por parte do Concello de A Guarda de elaborar un plan de dinamización económica axustado ás nosas particularidades, e para o que se contratará unha empresa consultora con experiencia no asesoramento a entidades locais e no deseño deste tipo de medidas. Neste momento estanse valorando as ofertas e propostas de tres empresas que ofrecen este tipo de servizos e a mediados da semana que ven tomarase a decisión de cal se considera a máis axeitada para levar a cabo esta importante misión”.
A concelleira de Desenvolvemento Local, Fátima Rodríguez Marcos destacou que “a única vía para saír adiante será traballar unidas e unidos”, e asegura que “desde o equipo de goberno existe o firme compromiso de que cada evento, actividade e iniciativa teñan como principal obxectivo a reactivación, e polo tanto acaben revertendo economicamente nos negocios locais”.
Tamén neste punto a concelleira de Facenda Mª Montserrat Magallanes Álvarez destacou que “se traballará neste plan de xeito colaborativo tanto co comercio, a hostalaría ou o turismo, pero sen esquecer a outro tipo de empresas da localidade como poderían ser aquelas do sector da pesca, e que resultan vitais para o pobo”.
Para rematar a sesión abriuse unha rolda de preguntas na que o alcalde a as dúas edís responderon a todas aquelas cuestións relacionadas cos temas abordados durante a mañá, e o alcalde finalizou cunha metáfora a modo de reflexión defendendo que “o Concello non ten a obriga de dar o pan feito ás empresas, pero facilitará os ingredientes e a maquinaria para que elas sexan quen de elaboralo por si mesmas”.
Ningún comentario:
Publicar un comentario