18 de xan. de 2017

VILA NOVA DE CERVEIRA

Conteúdos dos Encontros Poliorcéticos em Cerveira  

Día 20 janeiro, 18H00 na Biblioteca Municipal de Vila Nova de Cerveira 



ENCONTROS  POLIORCETICOS

 Logo após umha breve apresentaçom dos intervinientes, Dna. Rebeca Blanco Rotea falará da “Posta en valor das Fortificacions Transfronteirizas galegas e o rio Miño como eixo vertebrador”. Enquadrada esta temática e cingida desta vez ao nosso rio, analizar-se-ám, a modo de resumo, os subsistemas que conforman através da Arquitetura umha fronteira concreta, onde a paisagem e a interrelaçom dos postos militares jogaria o seu rol. É certamente no século XVII, e entrado o conflito  nos anos quarenta e cinquenta, que artelhar-se-ía  até a Paz de Lisboa de 1668 umha das linhas de fronteira mais estáveis de Europa. A Fortrans, o Plano Director, é determinante no estudo em pormenor destes enclaves militares. 

 Depois, intervirá D. José Buiza Badás, que versará a sua intervençom sobre determinados postos defensivos, nomeadamente o Forte de Nossa Senhora da Ínsua, a Bateria de Lovelhe e, se houver tempo, fará umha imaginária abordagem à Cerca seiscentista de Vila Nova de Cerveira apartir dos dados disponíveis no momento presente. Tentar-se-á  acrescentar soluçons de futuro para estes três exemplos desde umha perspectiva de coesom patrimonial. 

 Convidamos expressamente aos Concelhos Ribeirinhos, à Escola Superior Gallaecia, à Unisenior e a todos os interessados para que fagam possível um evento que pertence a  odos e incumbe a todos. Mais  Encontros Poliorcéticos haverá conforme cresça a participaçom e o magisterio patrimonial, desde supostos basilares onde os cidadans tenham voz e voto. Colaborar com as instituiçons é pertinente, fiscalizar desde a base também. Agradecemos, já de passagem, o apoio prestado pola Câmara Municipal de Cerveira. Estas tendências, aliás, estám em voga na Europa de hoje.

 Nova relacionada

Ningún comentario:

Publicar un comentario