11 de feb. de 2011

OURENSE

A DEPUTACIÓN PROMOVE A CHEGADA A OURENSE DA VOLTA CICLISTA A ESPAÑA



A presente edición da Volta Ciclista a España terá unha etapa na provincia de Ourense, con saída en Verín e chegada na estación de montaña de Manzaneda. Esta etapa esta patrocinada pola Deputación e pola Secretaría Xeral de Turismo da Xunta de Galicia. A proba será o día 31 de agosto, despois dunha xornada de descanso, e terá unha lonxitude de 171 quilómetros.
A presencia da volta en Ourense foi destacada polo Director Xeral da carreira, Jorge Guillén, quen lembrou que non viña a Ourense dende o ano 1995. A Secretaría Xeral de Turismo, Carmen Pardo, lembrou a importancia deste acontecemento deportivo, a súa difusión e o volume de actividade que xenera, estimado en 300.000 euros diarios de retorno nos lugares onde pasa.

O Presidente da Deputación, José Luis Baltar, dixo que era bo que a volta viñese a Galicia, pero moito mellor que viñese a Ourense. Tamén lembrou que sempre que chegou á provincia, foi co apoio da institución. Esta foi a súa intervención: “Creo que no descubro nada si digo que la Vuela Ciclista a España es todo un acontecimiento, tanto deportivo como social y económico.Tampoco descubro nada al decir que no es nada fácil conseguir que la Vuelta pase por nuestra provincia y que tengamos salida y llegada de una etapa.

Ocurre además, después de una jornada de descanso y con una novedad como es la subida a Manzaneda, con 30 kilómetros de ascensión y que puede ser importante en el resultado final de la competición.

Creo que estamos poniendo en valor a nuestra provincia, creo que estamos difundiendo en el exterior nuestro nombre y nuestra imagen, que promocionamos villas como Verín y la única estación de montaña que tiene Galicia, que es Manzaneda.

La Vuelta Ciclista a España es un magnífico escaparate y las instituciones entiendo que estamos en la obligación de aprovechar esos recursos, de aprovechar esas posibilidades.

En todas las ocasiones que la Vuelta ha venido a Ourense, la Diputación siempre ha estado ahí, siempre hemos colaborado y nos sentimos orgullosos de ser históricamente parte de esta iniciativa.

Es bueno que la Vuelta venga a Galicia, es todavía mejor que la Vuelta venga a Ourense y es muy positivo que sea una etapa con final inédito, lo que le da un valor añadido.

Para la Diputación y para muchos ourensanos, hoy es un día importante, con una magnífica noticia y espero que el día 31 de agosto, de vuelta de vacaciones, la carretera que nos sube a Manzaneda sea un espectáculo de aficionados animando a los corredores y disfrutando del mejor ciclismo del mundo.

Es un proyecto compartido que espero que disfruten todos”.

Ningún comentario:

Publicar un comentario