CELSO RODRÍGUEZ FARIÑAS, CONCELLEIRO PORTAVOZ DE TERRA GALEGA - INICIATIVA VECIÑAL NO CONCELLO DA GUARDA, PRESENTOU ALEGACIÓNS O ORZAMENTO MUNICIPAL DE 2010
TE/GA Iniciativa Veciñal afirma que no documento presentado polo grupo de goberno "omiten o crédito necesario para o cumplimento das obrigas esixibles o Concello" e "reflexan unha insuficiencia manifesta dos ingresos con relación os gastos presupostados".
Infogauda / A Guarda
Deseguido reproducimos literalmente o texto que en nome de Grupo Municipal Terra Galega - Iniciativa Veciñal, vén de presentar no rexistro de entradas do Concello da Guarda, o seu concelleiro portavoz, no que dí o seguinte:
Celso R. Fariñas, Concelleiro-Portavoz do Grupo Municipal de Te/Ga-INICIATIVA VECIÑAL neste Concello, e conforme a legislación vixente, dentro do prazo establecido, estando en período de exposición pública (B.O.P. nº 64 do mércores 7/abril/2010, páx. 35) trala súa aprobación inicial no Pleno de 26 de marzo/2010 do ORZAMENTO XERAL DO CONCELLO DE A GUARDA PARA O EXERCIO DE 2010, por medio de este escrito, tal e como se expuxo no debate do referido pleno, vimos a presentar as seguintes reclamacións/alegacións:
- Omiten o crédito necesario para o cumplimento das obrigas esixibles o Concello
- Reflexan unha insuficiencia manifesta dos ingresos con relación os gastos presupostados.
Unha simple lectura o INFORME DE INTERVENCIÓN que acompaña os PRESUPOSTOS, é suficiente, para que foran retirados polo propio Equipo de Goberno, dado que de inicio a final se reflexan motivos suficientes de descompensación dos mesmos. Así reflexa:
Paxs. 11/12 .- … Por elo a elaboración e cálculo de previsións de ingresos débese realizar co rigor necesario e conforme co principio de prudencia para evitar así resultados negativos na execución orzamentaria… Así compre destacar que tendo en conta o ingresado en exercicio anteriores, en concreto os anos 2008 e 2009, esta intervención considera que algunhas das previsións iniciais establecidas no ornamento para o ano 2010 non se axustan os principios de prudencia e de obxetividade aos que antes facía referencia, en concreto con relación ao IBI de urbana establécese unha cuantía superior en 100.000 euros ao recadado en 2009 e en máis de 200.000 euros con respecto a 2008, o mesmo ocurre cas altas deste imposto no que se prevé unha recadación superior ao dobre do recadado o ano anterior, esta situación repítese nas previsións do Imposto de Vehículos de Tracción Mecánica onde se prevé máis de 100.000 euros sobre o recadado no 2009, así como na previsión do abastecemento de auga onde se establece que a recadación será o dobre do recadao out amén no caso das taxas por licencias, así como na taxa por participación en compañías explotadoras de servicios de subministros onde se prevé unha recadación de 65.000 euros cando o recadado no ano anterior foi de 15.000 euros, polo tanto examinado o ornamento de ingresos a conclusión é que o cálculo das previsións de ingresos débese realizar con un maior rigor e conforme co principio de prudencia anteriormente mencionado para evitar así resultados negativos na execución orzamentaria…
Pax. 13.- … Estado de gastos.- … En todo caso compre advertir que a insuficiencia na previsión, e polo tanto a realización de maior gasto que o previsto no ornamento da lugar a que existan gastos que non poderán ser obxeto de recoñecemento no ejercicio przamentario por falta de crédito suficiente, por esto, e pola constancia que existe na contabilidade de facturas de outros anos pendentes de recoñecemento, esta intervención recomenda unha maior contención no gasto público, e dado que as previsións dos gastos son efectivamente inferiores aos anos anteriores, isto debe traducirse non soamente nunha menor previsión no ornamento, senón tamén nunha efectiva reducción do gasto público.
Paxs. 14/15 .- … Créditos a recoñocer extrajudicialmente… No estado de gastos do Orzamento deste Concello correspondente o ejercicio 2010 non figuran previstos gastos en partidas específicas para efectuar, no seu caso, recoñecementos extraxudiciais de créditos. Sen embargo esta Intervención debe advertir que constan registradas na contabilidade do Concello facturas correspondentes ao ano 2009, así como de anos anteriores, polo que esta intervención informa de que a falta de crédito suficiente para o recoñecemento dunha obriga, dará lugar conforme o artigo 216 e seguintes da Lei de Facendas Locais a emisión dun informe de disconformidade con efectos suspensivos, e que os pagos realizados sen crédito suficiente terán a consideración de nulos de pleno dereito, ademais a imputación de gastos, correspondentes a anos anteriores, a a crédito previsto para facer fronte a gastos do exercicio corrente e moi desaconsellable debido a que suporá que non se poderán afrontar os gastos que inicialmente se privan para o exencicio corrente, por agotarse o crédito, dando lugar así a fanais de exercicio, de novo, a existencia de facturas sen crédito suficiente para o seu recoñecemento.
Pax. 22.- … Persoal… Os créditos destinados a gastos de persoal, capítulo primeiro da clasificación económica do estado de gastos, correspóndese cos gastos do ejercicio 2009, cos incrementos indicados no Proxecto de Lei de Orzamentos Xerais do Estado para o ano 2010, é decir dún 0,3%, ….advirtese que se fan subidas do complemento de destino de todos os Policias Locais, sen que se teña aprobada a correspondente relación de postos de traballo, así como do persoal de Axuda a Domicilio, persoal laboral de carácter temporal que figura na plantilla.
Emítese informe desfavorable por carecer a Corporación do instrumento necesario para levar a cabo as modificacións propostas, sen que este departamento de intervención entre na oportunidade das subidas, por non ser da súa competencia.
Pax. 25.- O importe destinado polo Concello da masa retributiva a complemento específico é superior ao límite establecido.
Pax. 27.- …CONCLUSIONS.- Esta Intervención emite informe desfavorable en relación as subidas de complemento de destino e modificacións das retribucións do persoal laboral temporal, debido o incumplimento dos requisitos esixidos pola normativa aplicable.
Por todo o exposto, e sin intervir noutros datos que se resaltaron no debate plenario do 26 de marzo pasado e tendo somentes en conta do que por parte do INFORME DE INTERVENCION de acompañamento dos ORZAMENTOS XERAIS PARA 2010, dende TE/Ga-INICIATIVA VECIÑAL vimos a presentar alegacións aos mesmos de maneira xeral, por considerar que os mesmos non se axustan a realidade financieira municipal, así como tamén que se manipulan os ingresos e gastos do Concello de A Guarda, a fin de nivelar uns presupostos que non se basean en números verdadeiros, motivo polo cal consideramos que os mesmos deben ser retirados e confeccionados de novo cas cantidades reais.
A Guarda, a 22 de abril do 2.010
Celso R. Fariñas
Concelleiro-Portavoz
Grupo Municipal Te/Ga-INICIATIVA VECIÑAL
Nota: Esperamos que unha vez máis non se siga repetindo por parte do Grupo Municipal do P.S.O.E., o mesmo doutros anos, que para esconder a súa incapacidade, na elaboración a tempo e axustado a realidade dos Presupostos Municipais, digan que a culpa de non dar as subvencións ou pagar facturas é dos partidos da oposición por presentar alegacións.
- Omiten o crédito necesario para o cumplimento das obrigas esixibles o Concello
- Reflexan unha insuficiencia manifesta dos ingresos con relación os gastos presupostados.
Unha simple lectura o INFORME DE INTERVENCIÓN que acompaña os PRESUPOSTOS, é suficiente, para que foran retirados polo propio Equipo de Goberno, dado que de inicio a final se reflexan motivos suficientes de descompensación dos mesmos. Así reflexa:
Paxs. 11/12 .- … Por elo a elaboración e cálculo de previsións de ingresos débese realizar co rigor necesario e conforme co principio de prudencia para evitar así resultados negativos na execución orzamentaria… Así compre destacar que tendo en conta o ingresado en exercicio anteriores, en concreto os anos 2008 e 2009, esta intervención considera que algunhas das previsións iniciais establecidas no ornamento para o ano 2010 non se axustan os principios de prudencia e de obxetividade aos que antes facía referencia, en concreto con relación ao IBI de urbana establécese unha cuantía superior en 100.000 euros ao recadado en 2009 e en máis de 200.000 euros con respecto a 2008, o mesmo ocurre cas altas deste imposto no que se prevé unha recadación superior ao dobre do recadado o ano anterior, esta situación repítese nas previsións do Imposto de Vehículos de Tracción Mecánica onde se prevé máis de 100.000 euros sobre o recadado no 2009, así como na previsión do abastecemento de auga onde se establece que a recadación será o dobre do recadao out amén no caso das taxas por licencias, así como na taxa por participación en compañías explotadoras de servicios de subministros onde se prevé unha recadación de 65.000 euros cando o recadado no ano anterior foi de 15.000 euros, polo tanto examinado o ornamento de ingresos a conclusión é que o cálculo das previsións de ingresos débese realizar con un maior rigor e conforme co principio de prudencia anteriormente mencionado para evitar así resultados negativos na execución orzamentaria…
Pax. 13.- … Estado de gastos.- … En todo caso compre advertir que a insuficiencia na previsión, e polo tanto a realización de maior gasto que o previsto no ornamento da lugar a que existan gastos que non poderán ser obxeto de recoñecemento no ejercicio przamentario por falta de crédito suficiente, por esto, e pola constancia que existe na contabilidade de facturas de outros anos pendentes de recoñecemento, esta intervención recomenda unha maior contención no gasto público, e dado que as previsións dos gastos son efectivamente inferiores aos anos anteriores, isto debe traducirse non soamente nunha menor previsión no ornamento, senón tamén nunha efectiva reducción do gasto público.
Paxs. 14/15 .- … Créditos a recoñocer extrajudicialmente… No estado de gastos do Orzamento deste Concello correspondente o ejercicio 2010 non figuran previstos gastos en partidas específicas para efectuar, no seu caso, recoñecementos extraxudiciais de créditos. Sen embargo esta Intervención debe advertir que constan registradas na contabilidade do Concello facturas correspondentes ao ano 2009, así como de anos anteriores, polo que esta intervención informa de que a falta de crédito suficiente para o recoñecemento dunha obriga, dará lugar conforme o artigo 216 e seguintes da Lei de Facendas Locais a emisión dun informe de disconformidade con efectos suspensivos, e que os pagos realizados sen crédito suficiente terán a consideración de nulos de pleno dereito, ademais a imputación de gastos, correspondentes a anos anteriores, a a crédito previsto para facer fronte a gastos do exercicio corrente e moi desaconsellable debido a que suporá que non se poderán afrontar os gastos que inicialmente se privan para o exencicio corrente, por agotarse o crédito, dando lugar así a fanais de exercicio, de novo, a existencia de facturas sen crédito suficiente para o seu recoñecemento.
Pax. 22.- … Persoal… Os créditos destinados a gastos de persoal, capítulo primeiro da clasificación económica do estado de gastos, correspóndese cos gastos do ejercicio 2009, cos incrementos indicados no Proxecto de Lei de Orzamentos Xerais do Estado para o ano 2010, é decir dún 0,3%, ….advirtese que se fan subidas do complemento de destino de todos os Policias Locais, sen que se teña aprobada a correspondente relación de postos de traballo, así como do persoal de Axuda a Domicilio, persoal laboral de carácter temporal que figura na plantilla.
Emítese informe desfavorable por carecer a Corporación do instrumento necesario para levar a cabo as modificacións propostas, sen que este departamento de intervención entre na oportunidade das subidas, por non ser da súa competencia.
Pax. 25.- O importe destinado polo Concello da masa retributiva a complemento específico é superior ao límite establecido.
Pax. 27.- …CONCLUSIONS.- Esta Intervención emite informe desfavorable en relación as subidas de complemento de destino e modificacións das retribucións do persoal laboral temporal, debido o incumplimento dos requisitos esixidos pola normativa aplicable.
Por todo o exposto, e sin intervir noutros datos que se resaltaron no debate plenario do 26 de marzo pasado e tendo somentes en conta do que por parte do INFORME DE INTERVENCION de acompañamento dos ORZAMENTOS XERAIS PARA 2010, dende TE/Ga-INICIATIVA VECIÑAL vimos a presentar alegacións aos mesmos de maneira xeral, por considerar que os mesmos non se axustan a realidade financieira municipal, así como tamén que se manipulan os ingresos e gastos do Concello de A Guarda, a fin de nivelar uns presupostos que non se basean en números verdadeiros, motivo polo cal consideramos que os mesmos deben ser retirados e confeccionados de novo cas cantidades reais.
A Guarda, a 22 de abril do 2.010
Celso R. Fariñas
Concelleiro-Portavoz
Grupo Municipal Te/Ga-INICIATIVA VECIÑAL
Nota: Esperamos que unha vez máis non se siga repetindo por parte do Grupo Municipal do P.S.O.E., o mesmo doutros anos, que para esconder a súa incapacidade, na elaboración a tempo e axustado a realidade dos Presupostos Municipais, digan que a culpa de non dar as subvencións ou pagar facturas é dos partidos da oposición por presentar alegacións.
Ningún comentario:
Publicar un comentario