Luís Bará comprométese a integrar o Baixo Miño no transporte metropolitano de Vigo para que a veciñanza dispoña de máis frecuencias e mellores prezos
· O cabeza de lista afirma que o BNG desenvolverá dende a Xunta tras o 12X un Plan de Mobilidade Sustentable consensuado cos concellos para integrar todas as formas de transporte
· Subliña que é un “agravio” que unha persoa moza de A Guarda teña que pagar 12 euros por ir a Vigo e unha de A Cañiza ou Baiona o faga gratis
Luís Bará - no centro da imaxe - coas alcaldesas do Rosal e de Tomiño, Ánxela Fernández e Sandra González; o candidato polo Baixo Miño, Xosé Manuel Méndez; o director da AECT Río Miño, Uxío Benítez; o portavoz municipal na Guarda Anxo Lois Baz; o concelleiro Xosé Martínez Tato; e Marisa Guerra, membro do consello do BNG en Oia
Foto: BNG
Infogauda / Tomiño
O cabeza de lista do BNG por Pontevedra, Luís Bará, comprometeuse hoxe “a integrar a comarca do Baixo Miño no transporte metropolitano de Vigo para que a súa veciñanza se beneficie de maiores frecuencias e prezos máis baixos”. O nacionalista realizou esta proposta nun acto hoxe na Praza do Seixo, en Tomiño, xunto ao tamén candidato da comarca Xose Manuel Méndez; ás alcaldesas de Tomiño e O Rosal, Sandra González e Ánxela Fernández; o director da AECT Río Miño e deputado de Cooperación Transfronteiriza, Uxío Benítez; o portavoz municipal de A Guarda, Anxo Lois Baz; o concelleiro en Tui, Xosé Martínez Tato; e a membro do consello local de Oia, Marisa Guerra. Destacou que é preciso rematar co agravio que supón o actual plan da Xunta de Galiza para a veciñanza da zona, que a diferencia da doutros concellos do Condado ou o Val Miñor, ten que pagar elevados prezos polo seu desprazamento á area de referencia sanitaria e universitaria.
Bará anunciou, así mesmo, que “o BNG desenvolverá un Plan de Mobilidade Sustentable consensuado cos concellos e mancomunidades comarcais en toda Galiza que integre todas as formas de transporte tanto por estrada, ferrocarril -fundamental na comarca do Baixo Miño-, de ría, e tamén o fomento da mobilidade natural peonil e ciclista en áreas urbanas e periurbanas”. Sinalou que “no caso do transporte por estrada é necesario desenvolvelo en tres niveis: local-comarcal con transporte a demanda, metropolitano e interurbano para comunicar as principais vilas do país”.
Na xuntanza coas alcaldías e grupos do BNG na comarca do Baixo Miño o cabeza de lista pola provincia de Pontevedra analizou a situación do Plan de Transporte da Xunta de Galiza e comprobou que “hai unha discriminación evidente destes concellos no actual plan deseñado polo Partido Popular, a pesares de que nestes momentos para os concellos con dispersión de poboación e rurais como os municipios do Baixo Miño é imprescindible ter unha boa comunicación a través da rede viaria e tamén a través das redes de telecomunicacións”.
Bará destacou que, “no transporte metropolitano, é fundamental a conexión dos concellos miñotos con Vigo como cabeceira e tamén núcleo onde están o hospital de referencia ou a universidade”. Avogou por “facer un plan integral de transporte, sustentable, eficiente, e seguro integrando tamén o transporte ferroviario, porque a comarca ten moi preto as estacións da liña de Vigo-Porto”, que debería ser un eixo fundamental de conexión e comunicación co exterior. “Por iso nós apostamos pola promoción e potenciación da liña Vigo-Porto coa saída sur e coa ampliación e mellora das frecuencias”, afirmou.
“Non se pode explicar de ningunha maneira que o PP exclúa a esta comarca do Plan de Transporte Metropolitano da área de Vigo de maneira que unha persoa de 20 anos estudante teña que pagar 12 euros para trasladarase desde A Guarda a Vigo, mentres un mozo de A Cañiza ou de Baiona vaia gratis porque teñen un transporte gratuíto. O mesmo podemos dicir de persoas maiores que teñen que recorrer ao transporte público como única solución para chegar a Vigo, ao hospital por exemplo, co que non teñen frecuencias e e non teñen un trasnporte extremadamente caro”, insistiu.
Bará destacou que “é o momento de facer un cambio de raíz na Xunta de Galiza e nas súas políticas”. Afirmou que o BNG de Ana Pontón ten un proxecto claro, serio e solvente para poñer en marcha e activar o país fronte “á parálise dos últimos once anos”, subliñando que o 12X poderase dar un resultado histórico que permita o cambio galego se todas as persoas galeguistas e que lle queren a Galiza concentran o voto no BNG: “Quedar na casa é darlle o voto ao PP. Ninguén que estea farto deste goberno pode quedar sen votar”, finalizou.
Ningún comentario:
Publicar un comentario