“PONTE
A COMPRAR”,
O CENTRO DE COMERCIO VIRTUAL IMPULSADO POLA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA ESTARÁ
OPERATIVO EN XUÑO
· Rafael Louzán e Amancio Varela
tamén deron conta da boa acollida e resultados dos servizos prestados polos
Centros Provinciais de Asesoramento Empresarial 2.0 (CPAE) e o proxecto DepoGap
Máis de 2.400 pemes e autónomos solicitaron asesoramento nas oficinas CPAE 2.0 onde se resolveron máis
de 3.200 consultas.
A xestión de activos provincias
permitiu a catalogación de máis de 250.000 bens públicos nos concellos en aras
do aforro enerxétivo e a participación cidadá na toma de decisións da
administración local.
Infogauda / Pontevedra
O presidente da Deputación de Pontevedra, Rafael
Louzán e o responsable do servizo de
Novas Tecnoloxías do organismo provincial, Amancio Varela, fixeron esta
mañá un balance da posta en marcha de varias iniciativas para a modernización empresarial da provincia e a
mellora da súa competitividade.
Proxectos como DepoGap,
que procura a optimización da xestión de bens e activos municipais, a apertura
de 7 oficinas CPAE 2.0 para o
asesoramento especializado das máis de
64.000 pequenas empresas e autónomos da provincia, ou a posta en marcha o próximo mes de xuño da plataforma
de comercio electrónico “Ponte a
comprar” para a comercialización en liña dos produtos propios da provincia
de Pontevedra.
DepoGap:
xestión de activos da provincia
Inmersa no desenvolvemento do proxecto europeo para
a xestión dos bens e activos da provincia, a Deputación de Pontevedra respalda
a mellora da xestións dos concellos mediante esta iniciativa que xa permitiu a
catalogación de máis de 250.000 bens públicos (30.000farolas, 2.000 km de estradas, 26.000 rúas, 12.000 contedores,
etc).
Amancio Varela puxo de manifesto que esta “optimización de activos facilita a toma de decisión en tempo real e que a cidadanía poida
participar.” O proxecto DepoGap tamén
lles permite “aos concellos cumplir co
RD do Reglamento de Bens e Entidades Locais en aras
de unha mellor xestións dos recursos públicos”.
A través deste proxecto DepoGap, a Deputación tamén
puxo en marcha unha plataforma web que vai a permitir fomentar a participación
dos cidadáns nos asuntos públicos e que
ademais lles permitirá aos responsables municipais tomar decisión en tempo
real. Arestora xa se están a cargar
nesta plataforma os bens e recursos catalogados.
Co obxectivo de promover un maior aforro enerxético,
ao amparo de DepoGap , os técnicos da
Deputación tamén están a realizar diversas probas pilotos en fogares, instalacións deportivas e edificios
municipais para conseguir reducir o
gasto eléctrico, optimizar os recursos enerxéticos así como para mellorar os
seus equipamentos.
Centros
Provinciais de Asesoramento Empresarial 2.0
Rafael Louzán e Amancio Varela tamén deron conta da
boa acollida por parte do sector empresarial da provincia, con especial
interese para pequeñas empresas e traballadores autónomos, a posta en marcha
dos Centros Provinciais de Asesoramento Empresarial 2.0 (CPAE) en marzo de
2014.
Máis 2.413 empresas, delas o 75% Pemes e o 25% autónomos, xa acudiron a estas
oficinas para solicitar o asesoramento personalizado e gratuíto dos seus especialistas en Novas Tecnoloxías. Na
actualidade, nestes centros estase asesorando a máis de 1.100 empresas e
autónomos e resolvéronse 3.230 consultas de distinta temática (como ter
presenza na rede, marketing en liña, o uso das redes sociais, xestión
empresarial, comercio electrónico, facturación, etc).
Co fin de
poder responder e atender mellor esta demanda empresarial, nas oficinas CPAE
2.0 tamén se puxeron en marcha diversos
ciclos de obradoiros centrados en
mellorar a capacitación tecnolóxica de empresarios, autónomos e emprededores.
En total impartíronse máis de 1.330 horas de
charlas, obradoiros e mesas redondas que contaron coa participación de máis de
2.000 persoas.
Na
actualidade hai 6 puntos CPAE
2.0, situados en Lalín, Cambados, O Porriño, Ponteareas, Pontevedra
e Vigo e unha oficina coordinadora en Pontevedra á que se derivan as consultas
máis complexas e na que se xeran todos os contidos.
Ademais do servizo de capacitación tecnolóxica, a
Deputación ofrece outros cinco servizos máis: información, análise e
asesoramento sobre o uso das TIC; titorización na incorporación das Novas
Tecnoloxías; demostración de produtos e solucións TIC; acompañamento para o uso
do comercio electrónico; e procura de axudas e subvencións no ámbito
tecnolóxico.
“www.ponteacomprar.com”
estará operativa en xuño
O xefe do servizo de Novas Tecnoloxías da Deputación
de Pontevedra tamén anunciou que o
vindeiro mes de xuño comezará a funcionar o centro de comercio virtual “Ponte a
comprar”. A plataforma foi presentada hai uns meses e xa está en producción mentras os técnicos verifan que todo funciona
correctamente.
400
queren adherirse a “Ponte a comprar”
Máis de 1.500
empresas asistiron ás xornadas informativas
realizadas sobre a plataforma e máis de 400 xa solicitaron adherirse á
“Ponte a comprar”. Delas, 193 xa
participarán nunha primeira fase da
posta en marcha da plataforma de comercio electrónico.
Na actualidade este centro xa conta con datos de 55
compañías, e máis de 7.900 fotografías de
1.900 productos e servizos que estarán dispoñibles a partir do próximo
mes de xuño.
Con este novo servizo, a Deputación da un paso máis
na promoción e modernización tecido produtivo da provincia, abríndolle aos
autónomos e ás pemes a porta do comercio virtual.
Este servizo permitirá comercializar en liña, baixo
unha plataforma única, os produtos propios da provincia de Pontevedra, con
especial atención a sectores estratéxicos coma alimentación, restauración,
turismo, lecer, hostalería e cultura.
Ningún comentario:
Publicar un comentario