LOUZÁN ASINA EN FITUR UN CONVENIO COA FUNDACIÓN EOI,
TURESPAÑA E AS DEPUTACIÓNS DE MÁLAGA, TOLEDO E PONTEVEDRA PARA UN PROGRAMA DE
FIDELIZACIÓN DE TURISTAS DE ALEMANIA, REINO UNIDO E NORUEGA
· O proxecto contará coa
colaboración das empresas españolas presentes tanto nos destinos como nos
mercados de orixe onde se desenvolverá a experiencia, Alemania, Reino Unido e
Noruega.
·
No certame, presentouse
ATREGA, a asociación de maioristas de viaxes que abarca o 98% do mercado
galego, tén un millón de clientes, factura 150 millóns e recibe viaxeiros de 20
países
·
Louzán presentou tamén un
libro sobre praias e espazos naturais das Rías Baixas e unha Guía das festas de
interés turístico da provincia.
Infogauda / Madrid
O presidente da Deputación
de Pontevedra, Rafael Louzán, presentou hoxe en Fitur dous libros sobre espazos
naturais e praias das Rías Baixas e
sobre as festas de interés turístico que se celebran na provincia. Asinou un
convenio coa Fundación EOI, Turespaña e as deputacións de Málaga, Toledo e
Pontevedra para desenvolver conxuntamente con empresas do sector un programa de
fidelización do turista dos mercados internacionais de Alemania, Reino Unido e
Noruega. E asisteu á presentación de ATREGA, a primeira asociación de
maioristas de viaxes da historia de Galicia que preside Fabián Soto, do Grupo
Interrías e que está formada por touroperadores da provincia de Pontevedra.
Os
libros presentados versan sobre os espazos naturais e as 59 playas que, en apenas 70
kilómetros da costa das Rias Baixas, contan co distintivo de Bandeira Azul e
sobre as festas gastronómicas, etnográficas ou lúdicas, de interés turístico
internacional, nacional o autonómico, que se celebran na provincia.
Na presentación, Louzán
destacou as sinais de identidade turística das Rías Baixas, lembrou un texto do
xornalista José Luis Alvite, recientemente desaparecido, para suliñar a súa
beleza, e dixo que o destino figura entre os dez primeiros nacionais de
preferencias. “Somos, de largo, el
principal foco del turismo de Galicia con más de un millón de visitantes el año
pasado y 2,5 millones de pernoctaciones, o, lo que es lo mismo, una de cada
tres reservas que se formalizaron en nuestra Comunidad Autónoma”.
Na súa intervención,
asegurou que as Rías Baixas sitúanse á cabeza do ranking nacional en número de
Bandeiras Azules e de galardones ambientais, ata o punto que a súa costa tén o 10%
do total nacional destas distincións. E un dos seus concellos, Sanxenxo, é líder
ininterrumpido en España, dende fai 11 años, en número de Bandeiras Azules.
A publicación recolle unha Guía
de Festas de Interés Turístico da provincia que, polo seu carácter lúdico e de
ocio, etnográfico e de valor cultural ou de exaltación da Enogastronomía
mereceron o recoñecemento de interés internacional, nacional o autonómico.
Fidelización e créditos
Outra das actividades
realizadas hoxe en Fitur polo presidente da Deputación de Pontevedra foi asinar
un convenio co presidente da Fundación EOI, Fernando Bayón; a directora Xeral
do Instituto de Turismo de España (Turespaña), Marta Blanco; e os presidentes
das deputacións de Málaga, Toledo e Pontevedra, Arturo García-Tizón e Rafael
Louzán, respectivamente, para desenvolver un programa de fidelización de
turistas dos mercados internacionais de Alemania, Reino Unido e Noruega.
No proxecto concretaráse o
modelo tecnolóxico, o de servizos e o xurídico do programa de fidelización do
turista que beneficiará tanto ás empresas participantes nel como ao turista que
elixe España como destino.
O proxecto definirá un
sistema que xenere créditos aos turistas que consuman bens e servizos de todas
as empresas colaboradoras. Eses créditos poderánse conseguir tanto nos países
de orixe como no destino e só poderán canxearse por bens e Servizos en España.
O proceso de obtención e redención dos créditos por bens e servizos será de
fácil execución por parte dos turistas.
As accións do devandito
programa insertanse dentro do Programa RISC (Redes de Innovación al Servicio de
la Competitividad) que desenvolve a Fundación EOI.
A súa finalidade é conseguir
a mellora e retención de turistas internacionais, aumentar o número de visitas,
incrementar o seu gasto medio, mellorar a imaxe o posicionamento deses ámbetos
frente a países ou áreas competidoras, reducir a estacionalidade e mellorar a
competividade e innovación do tecido empresarial e das empresas beneficiarias
deste programa.
Presentación de ATREGA
Louzán participou tamén nos
actos de presentación de ATREGA, una asociación pioneira de maioristas de
viaxes de Galicia, a maioría deles da provincia de Pontevedra. Foi invitado por
esta asociación por ser a Deputación de Pontevedra a primeira entidade que
promoveu e respaldou a súa constitución.
Louzán destacou que ATREGA
abarca o 98% do mercado de touroperación de Galicia, conta con máis de 1 millón
de clientes touroperadores, factura máis de 150 millóns anuais, ocupa a 150
traballadores de xeito directo e recibe a turistas procedentes de 20 países
emisores do mundo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario