24 de ago. de 2020

CAMINHA

GALEGAS/OS E PORTUGUESAS/ES LANÇAM MANIFESTO CONJUNTO CONTRA A MINERAÇOM      

⚠️  NEM UM FURO NA ARGA! ⚠️  

  

Centro Social Fuscalho / Caminha     

 Onte, elementos do Movimento SOS Serra d'Arga e das associaçons galegas ANABAM (Asociación Naturalista do Baixo Minho), Centro Social Fuscalho e A Jalleira (Asociación Forestal e de Educación Ambiental) percorremos a Serra d'Arga a pé, visitando alguns dos lugares mais ameaçados polo projecto de exploraçom mineira que o governo aí pretende implementar.     

 Em conjunto, estes colectivos iremos levar a cabo umha série de acçons durante as próximas semanas, nas localidades fronteiriças, tendo em vista a sensibilizaçom das populaçons para a problemática da mineraçom de lítio que, a avançar, colocaria em risco os recursos naturais da regiom, nomeadamente o rio Minho, aquífero comum às duas naçons.    

  Desta jornada de trabalho resultou ainda umha declaraçom conjunta de empenho na defesa do património comum, sob a forma de um Manifesto:     "O norte de Portugal e a Galiza som casa para dous Povos irmáns, unidos nom só pola matriz da língua mas também pola paisagem, pola cultura, e por um rio que nos abraça e aproxima.     

 O Rio Minho está sob a ameaça do projecto de fomento mineiro que o Governo português pretende implementar e que, a ocorrer, irá danificar irremediavelmente o nosso território e comprometer o futuro da água que nos é VITAL.     

 Juntos, galeg@s e portuguesas/es, nom iremos permitir o avanço deste projecto, que mais não fará do que impossibilitar o desenvolvimento sustentável da nossa regiom comum.    

 Nem um furo na Serra d'Arga!"

Ningún comentario:

Publicar un comentario