A Xunta de Galicia convoca a III edición do premio CGAC de investigación e ensaio sobre arte contemporánea
O galardón, que terá unha dotación económica de 3.000€, busca promover a produción de pensamento sobre esta materia en lingua galega
Infogauda / Galicia
A Xunta de Galicia convoca a terceira
edición do Premio CGAC de investigación e ensaio sobre arte
contemporánea, un galardón que ten como principal obxectivo promover a
produción de pensamento sobre esta materia.
Tal e como recollen as bases do galardón, publicadas hoxe no DOG,
poderá optar a este premio calquera persoa física, maior de idade, que
presente textos inéditos escritos en galego segundo a normativa vixente e
que estean relacionados con labores de investigación e produción de
pensamento en arte contemporánea. Así pois, os traballos serán de
temática libre, sempre que versen sobre esta materia e terán un carácter
divulgativo.
O prazo de presentación de solicitudes abrirase mañá
e finalizará o próximo 30 de setembro e o gañador recibirá un premio de
3.000€. Nesta convocatoria só será posible tramitar as solicitudes de
participación de xeito telemático a través da sede electrónica da Xunta.
No
que respecta ao xurado estará composto por un máximo de seis persoas e
estará presidido polo director do Centro Galego de Arte Contemporánea.
Entre os requisitos que se valorarán destaca a orixinalidade do enfoque e
os elementos de innovación e creativos que achegue, a singularidade da
perspectiva histórica ou metodolóxica ou a calidade literaria do texto.
Gañadores das edicións anteriores
A
través da convocatoria deste premio o CGAC busca promover o coñecemento
e favorecer o acceso do público á arte contemporánea, así como impulsar
a comunicación social nesta área. Nas dúas edicións anteriores, os
autores premiados foron o artista Rosendo Cid (Ourense, 1974) pola súa
reflexión acerca da práctica artística contemporánea titulada A arte
está feita dunha materia incerta e fragmentaria, e a crítica,
investigadora e comisaria María Marco (Vigo, 1979), polo orixinal Tigres
en magnolias. A maxia como transformación na arte contemporánea.
Ningún comentario:
Publicar un comentario