Carmela Silva resalta o traballo das bolseiras chinesas que participaron en Turismo Rías Baixas por "servir de ponte cultural e de formación"
Flor e Beatriz permaneceron 21 días en Turismo Rías Baixas traducindo material ao chinés e achegando formación sobre como mellorar a atención ao público do xigante asiático Bolseiras Turismo Rías Baixas
Foto: D. P.
Infogauda / Pontevedra
A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, resaltou onte "o pracer que supuxo ter colaborado co Plan China da Escola de Negocios Afundación". Ao abeiro deste plan, Turismo Rías Baixas recibiu a dúas bolseiras chinesas, Flor e Beatriz, que fixeron prácticas como bolseiras durante 21 días a través dun plan de traballo e de asesoramento personalizados ao considerar que a apertura ao mercado chinés, a promoción e comercialización no "xigante asiático", é unha das necesidades do destino Rías Baixas.
Carmela Silva gravou esta mañá un vídeo no que puxo en valor esta primeira colaboración co Diploma Avanzado en Relacións Internacionais DARI-BISU da Escola de Negocios Afundación, no que está a participar alumnado procedente dun mercado emerxente como é o de China e cuxa clausura terá lugar en Pontevedra o vindeiro día 30 de setembro. A presidenta asegurou que "Turismo Rías Baixas sempre ten as súas portas abertas a todos aqueles e aquelas que desexen realizar prácticas nunha entidade de promoción dun destino turístico e experimentar de primeira man o traballo diario dun ente destas características". O vídeo será difundido por Afundación a través das súas redes sociais e o proxectará nas presentacións que fará deste programa formativo.
A presidenta lembrou que estas prácticas non soamente resultan beneficiosas en termos de previsións turísticas e impacto económico que levan consigo, senón que ademais "poñen en relevancia a importancia da multiculturalidade da provincia de Pontevedra" e tamén da "interculturalidade, xa que nos atopamos nunha sociedade global que malia respectar as súas tradicións e peculiaridades, tense que nutrir de todo o que nos poidan achegar dende outros pobos para así converter Pontevedra na provincia moderna e respectuosa coa pluralidade que esta institución provincial desexa amosar como un dos seus puntos máis fortes".
Durante o plan de traballo desenvolvido para as dúas bolseiras (que elas mesmas puideron modificar para se axustar ás súas necesidades formativas), estas fixeron unha importante labor de tradución ao idioma chinés do material promocional que elas consideraron de maior repercusión no mercado chinés. Os escollidos foron o Castelo de Soutomaior, o Mosteiro de Armenteira, os rueiros de Pontevedra de Vigo e os temas relacionados coa gastronomía. Tamén traduciron ao seu idioma experiencias dispoñibles na páxina web como "Actívate en Rías Baixas", "O cocido de Lalín", "Mergúllate nos bosques de interior" ou "As praias de Rías Baixas", entre outras.
Ademais, Flor e Beatriz deixaron material moi interesante enfocado ao márketing, comunicación, publicidade e comercialización baseado no mercado chinés, así como unha guía para mellorar a atención ao público do país asiático atendendo a aspectos como a maneira de tratar aos e ás turistas cando chegan a unha oficina de Turismo Rías Baixas, cando envían un correo electrónico preguntando polo destino ou como tratar nunha reunión de presentación do destino aos e ás tour-operadoras, axentes de viaxe, xornalistas, aos medios de comunicación e aos e ás influencers.
Ademais do seu traballo, as dúas bolseiras puideron gozar dunha visita ao Pazo de Rubiáns para coñecer o produto dos seus xardíns, as súas camelias e bodegas… Ademais de tamén gozar dunha visita guiada pola cidade histórica de Pontevedra a cargo de guías profesionais.
Ningún comentario:
Publicar un comentario