28 de maio de 2016

A GUARDA

"O MONTE É NÓS", ATIVIDADES ORGANIZADAS POLO C. S. FUSCALHO E A JALLEIRA PARA JUNHO



C. S. Fuscalho / A Guarda

 E aqui vam as atividades que estivemos preparando meticulosamente com @s companheir@s da Jalleira, para este mês de junho, baixo a legenda de "O Monte e Nós". 

 Concretamente 5 atividades que pretendem achegar a gente ao monte e o monte à gente. 

 O programa como se indica no cartaz consta de:  

- Sexta 3 de junho, às 20h. Na Casa Cultural de Oia teremos umha jornada para conhecer de primeira mao a situaçom do cavalo galego, o Garrano, a través dumha exposiçom, que durará um mês enteiro, um documetário e umha palestra a carrego de Xilberte Manso.  

- Sábado 4 de junho. Em Ponte Vedra decorrerá umha nova manifestaçom contra ENCE à que nom queremo faltar, polo que fletaremos um autocarro para ir fazer ruido e reivindicar mais umha vez que nom queremos a ENCE contaminando as nossas rias nem os nossos montes, queremos um monte sustentável e nom desertos de eucaliptos, produzir nom é destruir! O autocarro sairá da Guarda e terá um prezo de 6€, animade-vos a vir! Só tedes que chamar ao 666-371-631 e reservar a vossa praça. 

- Sábado 11 de junho às 22h. Saida nocturna com Buraco, experto na arte rupestre da nossa zona, para visitar vários gravados rupestres no Rosal. Quedada às 22h na Cruz da Portela.  

- Domingo 19 de junho às 16h. Saida para conhecer a Flora Silvestre Comestivel, e para elo contaremos com Cesar Lema, reconhecido biólogo autor de livros como "Prantas e froitos silvestres comestíveis" ou "Pan de landra". Quedada no Auditorio de Goiám às 16h.  

- Quinta feira 23 de junho às 20h. No Fuscalho contaremos com Xosé Vilar, amante da história e da cultura que nos virá a falar da "Arte Rupestre na Galiza", na que explicará o significado e história dos gravados rupestres dumha maneira mui didáctica e divertida.  

 Sem mais, só animar a todo o mundo a assistir a cada umha das atividades programadas. Agradece-se a difussom! 

 Para qualquera consulta ou dúvida podedes chamar ao 605 789 915 ou escrever a ajalleira@gmail.com. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario