CONVERXENCIA GALEGA DESTAPA IMPORTANTES DEUDAS EN LA GESTIÓN DE LA CAFETERÍA DE LA ESTACIÓN MARÍTIMA
Vista do inmoble denominado "Estación Marítima", na Praza da República, na Pasaxe (Camposancos)
Foto: Infogauda
Infogauda / A Guarda
Celso R. Fariñas, Concelleiro de Converxencia Galega ,presentou no Concello de A Guarda, en data 24.09.2015 (Rexistro de Entrada nº 6300), á seguinte comunicación:
É HORA DE
RENDIR CONTAS SOBRE A ESTACIÓN MARÍTIMA
Dende
o ano 2012 (R.E. nº 3423 de 01 de xuño)
en que solicitamos copia das débedas da “CAFETERÍA
DA ESTACIÓN MARÍTIMA CO CONCELLO EN CONCEPTO DE ELECTRICIDADE, TAXAS E PREZOS
PUBLICOS”, pouco ou nada temos avazado, e iso sen contar as veces que
o facer preguntas reclamando de xeito oral sobre a documentación, recibimos
como resposta que o responsable estaba de vacacións ou que non recibian órdenes
de poder entregar a documentación por parte da Alcaldía, o que provocou que
nese ano, dende abril ata despois do vran, se nos “castigara” sen entregarnos
ningunha documentación.
Nese
mesmo ano 2012 (R.E. nº 4724 de 20 de
xullo), e a situación foi a mesma, silencio absoluto, e por outra banda,
non levar a cabo os trámites necesarios para recuperar a débeda.
No
ano 2013, xa tivemos “noticias” pois mentres o Equipo
de Goberno do PSOE mantiña silenzo, “atopamos un documento oficial” estaba como
desperdigado, ou cando menos, co
REXISTRO DE SAIDA nº 1500 de 15 de maio polo cal se recoñece por parte
do Concello unha DÉBEDA DE
TRINTEÚN MIL OITENTA (31.080,00 €) EUROS por concepto de ALUGUER.
E
ese ano 2013, truxo novas revelacións, aparecendo novos datos, e por medio dún INFORME DE INTERVENCIÓN do 21 de MAIO no que se reflexan os impagos das facturas de
CONSUMO ELÉCTRICO por ONCE MIL (11.000,00€) euros.
Volvemos
a solicitalo (Rexistro de Entrada nº
2848 de 30 de maio/2013) e ainda hoxe estamos esperando que contesten,
silencio absoluto pero xa estamos en máis de 50.000,00€,
Este
foi un ano moi productivo, pois o Goberno Municipal do PSOE remata recoñecendo
que existe débeda dende o ano 2.007, ¡¡E eles tan tranquilos e tomando o
café a diario nesas instanlacións, sin importarlles para nada o diñeiro público!! ¡¡E logo presumen de ser uns fenómenos na defensa dos cartos dos
veciños/as!! ¡¡Será no diñeiro que recargan a quenes se atrasan no pago do
lixo, auga ou alcantarillado, que pode ser de cantidades pequenas, pero cando
se trata de cifras altas…, silencio e paralización completa!!
¿¿Cal
é o custo dos arranxos que tivo que facer o concello?? ¿¿O material municipal
ainda está nas dependencias?? ¿¿Serían os/as guardeses/as os “paganinis” de
repoñer os falsos teitos os zócalos de madeira, instalacións eléctricas ou
baixantes de auga, e outras cousas máis que hubo que repoñer?? ¿¿Quen se
levou a instalación de cobre
do butano?? Isto, o preguntamos por medio do (Rexistro de Entrada nº 5650 de 17 de Octubro/2013) a
resposta, foi como sempre, silencio absoluto, xa que os datos se conseguiron no
medio de Informes de Intervención e nalgunha frase aillada que se escapou
nalgúns Plenos.
Chega
o ano 2014, se informa que se vái
proceder a abrir un expediente para recupera-la débeda, despois que dende Converxencia Galega se viñera insistindo por medio de diversos escritos, de
xeito oral nalgúns Plenos e Comisións de Contas, etc., por elo presentamos unha
solicitude de acceso o Expediente que ¿¿se había incoado?? (Rexistro de entrada nº 1933 de 11 de
abril/2014) do que ainda hoxe non sabemos nada.
Escomenza
a nova Lexislatura, e voltamos a solicitar o Estado de Procedemento por medio
de (Rexistro de Entrada nº 5449 de 17 de
agosto/2015), escrito que non obtivo desposta, polo que reiteramo-la solicitude
(Rexistro de Entrada nº 5960 do 09 de
setembro/2015), no que deixamos moi claro que se estaba incumplindo a
lexislación, en primer lugar o artigo
77 da Lei de Bases de Réxime
Local que sinala que “(…) as
solicitudes dos Concelleiros/as debe ser resolta motivadamente nos CINCO (5)
DÍAS NATURAIS seguintes as que foi presentada, enendéndose como aceptada por
SILENZO ADMINISTRATIVO cando no anterior plazo non se dictou resolución expresa
derogatoria…)
Despois de intentar conseguir algunha referencia ou dato
no Departamento de Facenda, e non conseguindo ningunha información nin en
Interveción nin na Tesoreiría, pasamos a revisar algunhas Actas de Pleno, e na da Sesión
Ordinaria do 27.09.2013, no
apartado de Rogos e Preguntas, na
múmero 9, (páxina 57) a nosa Concelleira Beatriz Estévez Alvarez, [preguntou:] ¿Se ha
cobrado la deuda que dejó la titular de la concesión da la cafetería de la
Estación Marítima, si no la abonó, ¿Cómo están los trámites para cobrarla?
RESPOSTA:
Non se cobrou. Esta débeda notificouse no trámite de voluntaria, e como non foi
aboada, no mes de octubro deste ano se procedeu a notificar a providencia de
apremio. Esta última notificación non foi posible realizala e se procederá o 5
de decembro a súa publicación no B.O.P. Unha vez publicada, a destinataria ten
15 días para aboar a débeda, e de non facelo nese plazo, se iniciará o
procedemento de embargo”.
Diante
deste dato, rastreamos a información e así, atopamos que no Boletín Oficial da
Provincia de Pontevedra nº 234 do día
5 de decembro do 2013, (páxinas 127/128) aparecen os RECIBOS nº 130007580,
120011363 e 130148299 “Citación de comparecencia a contribuintes, no
que, entre outras cousas se dí: “(…)tramitándose PROVIDENCIA DE CONTRINXIMENTO
en relación as débedas relacionadas o final … a comparecencia producirase
no prao de 15 días naturais que contará
dende o día seguinte o da publicación do
anuncio no B.O.P. , de non comparecer, …entenderase como producida a tódolos
efectos legais (…)”.
Diante do exposto, xa queda claro, que “nalgún lugar”,
existe un (ou varios) EXPEDIENTES, dos que reiteramos que solicitamos o acceso
a el/es de maneira inmediata, xa que os prazos de tódala tramitación están máis que vencidos, e así mesmo, sinalamos:
Polo exposto, o amparo do artigo 35, da Lei 30/1992 , modificada pola Lei 4/99 de
30.01.1999 da Lei de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do
Procedemento Administrativo Común, veño:
SOLICITAR:
- Certificación do Estado de Procedemento.
- Se identifique a
autoridade/funcionario/a baixo a cal se tramita o expediente.
A Guarda, a 24 de setembro do 2.015
Celso R.
Fariñas
Concelleiro
de Converxencia Galega
Sr. Alcalde-Presidente
Sra. Concelleira de Facenda
Sra. Interventoria
Sra. Tesoreira
Concello de A Guarda

Ningún comentario:
Publicar un comentario