18 de maio de 2022

OPINIÓN

Editorial

CORTES NA SUBMINISTRACIÓN DE ENERXÍA ELÉCTRICA

QUEN RESPONDE DESAS INCIDENCIAS?


Foto: Cedida

 Desde fai varias semanas véñense producindo cortes na subministración eléctrica que acontecen en diferentes momentos da xornada e mesmo en días consecutivos. Esas incidencias afectan a un número indeterminado de usuarios, tanto particulares como a establecementos comerciais e industrias.

 Os devanditos cortes prodúcense sen que existan causas aparentes que os xustifiquen, xa que téñense constatado en momentos nos que non hai ningún adverso climatolóxico. E decir, nin tronadas, nin temporais. 

 O feito de acontecer eses cortes na subministración pon negro sobre branco que o discurso dun representante da empresa FENOSA, proferido fai máis de 32 anos, no antigo restaurante Juan, de Martín (O Rosal),  nunha xornada de promoción da tarifa nocturna, afirmando que cando estivese en funcionamento a subestación de Pancenteo (O Rosal) non se produrían cortes no servizo eléctrico, xa que como a corrente eléctrica ía ir en anel, se fallaba por algún lado, de inmediato daríase servizo por outro. Xa daquela o cronista puxo en cuestión tal afirmación, e mesmo anticipoulle ao voceiro da devandita empresa que chegaría un día en que íaselles acabar o monopolio, e que os clientes poderían elexir a compañía subministradora. O portavoz de FENOSA replicounos decindo que iso non o veríamos. Pois tamén niso errou ese cabaleiro. Pasarían algúns anos e aquela afirmación que lle avanzamos fíxose realidade.

 Con todo, a cuestión que nos ocupa agora mesmo non é outra que os cortes no subministro eléctrico. E neste caso, aos afectados, clientes das empresas eléctricas, soio nos quedan dúas opcións:    

a) Presentar as correspondentes recramacións. 

b)  Continuar aturando os devanditos cortes e como moito, queixarnos a ver se alguén pon a cara por nós.

 Para as persoas que – sendo clientes de Naturgy - desexen deixar constancia das súas queixas, hai dous números de teléfono:

900 111 999

900 333 999

 Chamando a calquer deses números vánnos atender e mesmo nos indican como podemos presentar as recramacións, facilitándonos a páxina web de Unión Fenosa Distribución – www.ufd.es – e mesmo o correspondente enderezo electrónico a onde dirixir as eventuais recramacións e/ou queixas. Probablemente tamén nos dirán que os cortes son debidos a “actualizacións na rede” ou calquer outra evasiva semellante.

 En calquer caso, como os devanditos cortes afectan indiscriminadamente a moitos usuarios, coidamos que non está de mais que as persoas que o desexen, deixen constancia das súas posibles queixas. Polo demais, falalo cos veciños, amigos,…, no bar, na rúa,…, de pouco ou nada serve.

 O que sí é certo e que o prezo do servizo eléctrico está sendo oneroso para á maioría da cidadanía e para as empresas, e non vemos razón que xustifiquen os reiterados cortes na subministración.

 Asemade, non estaría de máis, que as corporacións municipais dos concellos do Baixo Miño, por ser as administracións máis próximas á cidadanía, adoitasen os correspondentes acordos para demandar un servizo electríco en condicións, acorde cos tempos que nos tocou vivir. 

 Estamos no século XXI. Xa vai sendo hora de que as empresas subministradoras cumplan coas súas obrigas.

 Infogauda

Ningún comentario:

Publicar un comentario