29 de maio de 2019

MADRID

XORNADA EMPRESARIAL DE  AEGAMA: “INTELIXENCIA ARTIFICIAL E BIG DATA APLICADOS AO  ECOMMERCE”  

O acto, celebrado na Casa de Galicia, e ao que asistiron máis de medio centenar de profesionais, enmárcase na programación que a Asociación de Empresarios Galegos en Madrid realiza para os seus asociados  

De esq. a der., José Luis Martínez, Víctor Cortizo, o delegado da Xunta en Madrid José Ramón Ónega, Isabel Noriega, Carolina Arroyo e Carlos Trujillo

 Infogauda / Madrid

 “INTELIXENCIA ARTIFICIAL E BIG DATA APLICADOS AO  ECOMMERCE: Como seleccionar os produtos gañadores”, é o título da Xornada Empresarial que AEGAMA, Asociación de Empresarios Galegos en Madrid, celebrou onte na Delegación da Xunta en Madrid/Casa de Galicia para os seus socios e colaboradores. No acto, ao que asistiron máis de medio centenar de profesionais estivo presidida polo delegado da Xunta en Madrid e director da Casa de Galicia, José Ramón Ónega, e nel interviñeron: Isabel Noriega, directora de  AEGAMA; José Luis Martínez Arana, presidente de EMPRESARIO 2.0; Carlos Trujillo e Carolina Arroyo, ambos os vendedores en  Amazon;  e o avogado Víctor Cortizo.

 Ónega felicitou a AEGAMA por esta iniciativa, “porque é importante adecuarse ás novas tecnoloxías. Así o aconsellan os datos. No terceiro trimestre de 2018 marcouse un fito: por primeira vez, o comercio electrónico medrou a un ritmo do 29,9% e superou a barreira de 10.000 millóns de euros en só tres meses, segundo a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC)”. 

 Para Isabel Noriega, “AEGAMA fai un importante esforzo para organizar este tipo de xornadas nas que participan empresarios de referencia compartindo as súas propias experiencias, pero é unha maneira de que todos saliamos beneficiados”. 


Na mesa, de esq. a der.: José Luis Martínez, Víctor Cortizo,  Isabel Noriega, Carlos Trujillo, Carolina Arroyo, e o delegado da Xunta en Madrid José Ramón Ónega

Máis de medio centenar de profesionais acudiron a Casa de Galicia para asistir a xornada de AEGAMA

 Durante a tarde expuxéronse diversos relatorios sobre estes temas porque os datos demostran a importancia de estar inmerso nun sector que ofrece grandes oportunidades de negocio, así como a necesidade de manterse actualizado ante as novidades. É por iso que José Luis Martínez Arana, presidente e fundador de EMPRESARIO 2.0, expuxo no encontro “IA e BIG DATA aplicados no  eCommerce: Como seleccionar os produtos gañadores”, o modelo de negocio que desenvolveu sobre a venda en  Amazon, baseado no novo Método Reverse®. Explicou as claves para elixir os mellores produtos para vender en  Amazon, os  tips para iniciar unha tenda  online no  marketplace máis grande do mundo e as recomendacións para que as marcas se introduzan neste ámbito e incrementen as súas vendas. “Os vendedores independentes teñen en Amazon unha gran oportunidade porque ofrece a plataforma para chegar a todo o mundo aplicando Intelixencia Artificial”. Ademais, presentou o software que creou, “a primeira ferramenta no mundo que identifica os produtos máis demandados de internet, avalía aos fabricantes a nivel mundial e axuda a posicionar os artigos dos clientes para que aparezan nas primeiras posicións das primeiras páxinas de resultados”.  Isto é algo que ata agora estaba só ao alcance de grandes empresas. Como exemplo, entre os seus clientes está unha empresa que está a vender algas galegas como produto  gourmet en todo o mundo. 

 Carlos Trujillo e Carolina Arroyo, clientes de EMPRESARIO 2.0 e vendedores en  Amazon, acudiron ao encontro para compartir a súa experiencia e a súa iniciación no apaixonante mundo do  eCommerce. Eles conseguiron colocar unha marca de cosméticos que só se vende en  Amazon e que está a ser un produto estrela. “Require un investimento moito menor que unha  tenda física e os potenciais clientes están en calquera parte do mundo.  Amazon encárgase dos envíos, o almacenaxe, as devolucións... de todo, é fascinante”. 

 Pola súa banda, Victor Cortizo, de Cortizo avogados, especialista en relacións comerciais con China e que acababa de chegar do país asiático no que tivo a oportunidade de coñecer o último en dixitalización de produtos, por exemplo os automóbiles sen condutor, ou a entrega con drons, fixo unha presentación dos temas legais referentes ás vendas por internet e a importancia dos  Market  Places en China. 

 Os relatorios concluíron cunha interesante rolda de preguntas dos asistentes, e un tempo para as relacións personais, ou como os empresarios din, networking.

Ningún comentario:

Publicar un comentario