O Concello da Guarda informa a cidadanía do seu funcionamento mentras dure o estado de alarma polo coronavirus COVID-19
Informa: Concello de A Guarda
O Concello da Guarda ven de crear unha Comisión Municipal de Seguimento da evolución do COVID-19 formada polo alcalde, os concelleiros do grupo de goberno municipal, un representante do Grupo de Emerxencias Supramunicipal, un representante da Policía Local e a Secretaria Municipal, para coordinar as medidas que sexan necesarias seguindo a evolución do coronavirus COVID-19 e a declaración do estado de alarma.
Deste xeito adoptáronse, dende este luns día 16 de marzo, as seguintes novas medidas respecto do funcionamento do concello:
• Suspéndese o servizo de atención ao público presencial nas instalacións municipais
• Prestarase servizo telemático a través da sede electrónica e correo electrónico.
• Prestarase servizo a través dos seguintes teléfonos:
o Consultas xerais en horario de 9 a 14 h 986 610 000
o Servizos Sociais en horario de 9 a 14 h 986 614 507
o Policía Local 986 610 025
o GES (Grupo de Emerxencias Supramunicipal) 620 890 902
• Suspéndese a atención ao publico da oficina de Xestión Tributaria
• Mantense o servizo de recollida de lixo
• Mantense a atención a emerxencias en vías e obras e reparacións eléctricas.
Toda a información estará disponible de xeito actualizada na web municipal www.aguarda.es
O Concello da Guarda quere destacar que o funcionamento dos servizos de forma telemática e con teléfonos descentralizados nos domicilios dos traballadores é posible grazas a estructura de comunicacións que ten habilitada departamento de Novas Tecnoloxías, agradecendo a colaboración de todo o funcionariado e traballadores municipais para continuar prestando os servizos básicos á cidadanía.
Lémbrase asemade que están pechados os parques infantís, instalacións deportivas, culturais e de formación.
Isto parámolo se quedas na casa, gracias pola túa colaboración.
Ningún comentario:
Publicar un comentario