12 de dec. de 2019

A GUARDA

SAN XEROME APOSTA POLA EDUCACIÓN INCLUSIVA 

Co proxecto Erasmus “TRANSFOMING – A inclusión transfórmanos

Esta semana un grupo de profesionais do Centro de Educacíón Especial San Xerome, está a traballar no Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda, de Guimarâes (Portugal)
Foto: S.X.


Infogauda / A Guarda
 A Asociación San Xerome Emiliani, de A Guarda (Pontevedra), organización sen ánimo de lucro promovida por nais, pais, familiares e amigos de persoas con diversidade intelectual, entre outros servizos, xestiona un Centro de Educación Especial privado concertado para persoas con necesidades educativas especiais (de 3 a 21 anos).  

 Desde Asociación San Xerome Emiliani fan a seguinte reflexión: O noso sistema educativo actual está a vivir un cambio crucial en relación ás políticas de educación inclusiva.  

 A convención da ONU sobre os dereitos das persoas con diversidade implica cambios substanciais no sistema educativo, a favor dunha educación inclusiva que o noso Goberno está a tentar promover. Devanditos cambios implicarán, nun breve lapso de tempo, o traspaso de todo o alumnado con diversidade intelectual dos Centros de educación especial ás aulas das escolas ordinarias, o que conleva a posible desaparición de centros de educación especial como o noso 

 Por iso - engaden -, necesitamos urxentemente reaccionar, adiantarnos e estar preparados para asumir un novo rol no devandito contexto, o de axentes de transformación e cambio, converténdonos nun Centro de Recursos que preste asesoramento e apoio á escola ordinaria para garantir que a atención, benestar e desenvolvemento do alumnado con diversidade presente nas súas aulas sexa óptima, inclusiva e integradora.  

 Para conseguir adaptarnos á devandita transformación necesitamos inspirarnos, e coñecer distintos modelos de entidades que xa viviron procesos de transformación similares ao longo da súa historia. Isto axudaranos a afrontar a devandita transformación de forma serena, efectiva e  funcionante.  


 De aí xorde o proxecto Erasmus+ “TRANSFORMING – A inclusión transfórmanos” coordinado por San Xerome, cuxo obxectivo é dotar ao persoal directivo e docente do Centro de Educación Especial dos coñecementos, habilidades e actitudes necesarias para poñer en marcha un proxecto de cambio e transformación do Centro, que nos permita pasar de ser un Centro de Educación especial a ser un Centro de Recursos para a educación inclusiva.  

 TRANSFORMING - engaden desde á Asociación San Xerome - permitiranos, ademais, coñecer tres realidades de excelencia a nivel europeo en educación inclusiva, e os pasos que percorreron ata chegar onde están e ser o que son; e establecer alianzas con entidades europeas afíns, para desenvolver proxectos conxuntos de educación  inclusiva.  

TRES VISITAS DE ESTUDO: A EXPERIENCIA DE TRES ENTIDADES DE EXCELENCIA

 En decraracións a este xornal dixital transfronteirozo, desde o equipo multidisciplicar do Centro San Xerome salientan: O proxecto prevé a realización de 3 visitas de estudo, que nos permitirán coñecer de primeira man a experiencia de 3 entidades de excelencia en educación inclusiva a nivel europeo: o  Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda (Portugal), Guardian Angel Resource Centre (Malta) e Specjalny Osrodek Szkolno Wychowawczy Nr 1 (Polonia).  

 Esta semana, un grupo de profesionais do Centro de Educacíón Especial San Xerome, estamos a traballar no Agrupamento de  Escolas Francisco de Holanda, de Guimarâes (Portugal), aprendendo boas prácticas sobre Escola inclusiva que os 4 Centros do Agrupamento implementan nas súas aulas.

Ningún comentario:

Publicar un comentario