SAN XEROME APOSTA POLA EDUCACIÓN INCLUSIVA
Co proxecto Erasmus “TRANSFOMING – A inclusión transfórmanos”
Co proxecto Erasmus “TRANSFOMING – A inclusión transfórmanos”
Esta semana un grupo de profesionais do Centro de Educacíón Especial San Xerome, está a traballar no Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda, de Guimarâes (Portugal)
Foto: S.X.
Infogauda / A Guarda
A Asociación San Xerome Emiliani, de A Guarda (Pontevedra), organización sen ánimo de lucro promovida por nais, pais, familiares e amigos de persoas con diversidade intelectual, entre outros servizos, xestiona un Centro de Educación Especial privado concertado para persoas con necesidades educativas especiais (de 3 a 21 anos).
Desde a Asociación San Xerome Emiliani fan a seguinte reflexión: “O noso sistema educativo actual está a vivir un cambio crucial en relación ás políticas de educación inclusiva.
A convención da ONU sobre os dereitos das persoas con diversidade implica cambios substanciais no sistema educativo, a favor dunha educación inclusiva que o noso Goberno está a tentar promover. Devanditos cambios implicarán, nun breve lapso de tempo, o traspaso de todo o alumnado con diversidade intelectual dos Centros de educación especial ás aulas das escolas ordinarias, o que conleva a posible desaparición de centros de educación especial como o noso”.
“Por iso - engaden -, necesitamos urxentemente reaccionar, adiantarnos e estar preparados para asumir un novo rol no devandito contexto, o de axentes de transformación e cambio, converténdonos nun Centro de Recursos que preste asesoramento e apoio á escola ordinaria para garantir que a atención, benestar e desenvolvemento do alumnado con diversidade presente nas súas aulas sexa óptima, inclusiva e integradora.
Para conseguir adaptarnos á devandita transformación necesitamos inspirarnos, e coñecer distintos modelos de entidades que xa viviron procesos de transformación similares ao longo da súa historia. Isto axudaranos a afrontar a devandita transformación de forma serena, efectiva e funcionante”.
De aí xorde o proxecto Erasmus+ “TRANSFORMING – A inclusión transfórmanos” coordinado por San Xerome, “cuxo obxectivo é dotar ao persoal directivo e docente do Centro de Educación Especial dos coñecementos, habilidades e actitudes necesarias para poñer en marcha un proxecto de cambio e transformación do Centro, que nos permita pasar de ser un Centro de Educación especial a ser un Centro de Recursos para a educación inclusiva”.
“TRANSFORMING - engaden desde á Asociación San Xerome - permitiranos, ademais, coñecer tres realidades de excelencia a nivel europeo en educación inclusiva, e os pasos que percorreron ata chegar onde están e ser o que son; e establecer alianzas con entidades europeas afíns, para desenvolver proxectos conxuntos de educación inclusiva”.
TRES VISITAS DE ESTUDO: A EXPERIENCIA DE TRES ENTIDADES DE EXCELENCIA
En decraracións a este xornal dixital transfronteirozo, desde o equipo multidisciplicar do Centro San Xerome salientan: “O proxecto prevé a realización de 3 visitas de estudo, que nos permitirán coñecer de primeira man a experiencia de 3 entidades de excelencia en educación inclusiva a nivel europeo: o Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda (Portugal), Guardian Angel Resource Centre (Malta) e Specjalny Osrodek Szkolno Wychowawczy Nr 1 (Polonia).
Desde a Asociación San Xerome Emiliani fan a seguinte reflexión: “O noso sistema educativo actual está a vivir un cambio crucial en relación ás políticas de educación inclusiva.
A convención da ONU sobre os dereitos das persoas con diversidade implica cambios substanciais no sistema educativo, a favor dunha educación inclusiva que o noso Goberno está a tentar promover. Devanditos cambios implicarán, nun breve lapso de tempo, o traspaso de todo o alumnado con diversidade intelectual dos Centros de educación especial ás aulas das escolas ordinarias, o que conleva a posible desaparición de centros de educación especial como o noso”.
“Por iso - engaden -, necesitamos urxentemente reaccionar, adiantarnos e estar preparados para asumir un novo rol no devandito contexto, o de axentes de transformación e cambio, converténdonos nun Centro de Recursos que preste asesoramento e apoio á escola ordinaria para garantir que a atención, benestar e desenvolvemento do alumnado con diversidade presente nas súas aulas sexa óptima, inclusiva e integradora.
Para conseguir adaptarnos á devandita transformación necesitamos inspirarnos, e coñecer distintos modelos de entidades que xa viviron procesos de transformación similares ao longo da súa historia. Isto axudaranos a afrontar a devandita transformación de forma serena, efectiva e funcionante”.
De aí xorde o proxecto Erasmus+ “TRANSFORMING – A inclusión transfórmanos” coordinado por San Xerome, “cuxo obxectivo é dotar ao persoal directivo e docente do Centro de Educación Especial dos coñecementos, habilidades e actitudes necesarias para poñer en marcha un proxecto de cambio e transformación do Centro, que nos permita pasar de ser un Centro de Educación especial a ser un Centro de Recursos para a educación inclusiva”.
“TRANSFORMING - engaden desde á Asociación San Xerome - permitiranos, ademais, coñecer tres realidades de excelencia a nivel europeo en educación inclusiva, e os pasos que percorreron ata chegar onde están e ser o que son; e establecer alianzas con entidades europeas afíns, para desenvolver proxectos conxuntos de educación inclusiva”.
TRES VISITAS DE ESTUDO: A EXPERIENCIA DE TRES ENTIDADES DE EXCELENCIA
En decraracións a este xornal dixital transfronteirozo, desde o equipo multidisciplicar do Centro San Xerome salientan: “O proxecto prevé a realización de 3 visitas de estudo, que nos permitirán coñecer de primeira man a experiencia de 3 entidades de excelencia en educación inclusiva a nivel europeo: o Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda (Portugal), Guardian Angel Resource Centre (Malta) e Specjalny Osrodek Szkolno Wychowawczy Nr 1 (Polonia).
Esta semana, un grupo de profesionais do Centro de Educacíón Especial San Xerome, estamos a traballar no Agrupamento de Escolas Francisco de Holanda, de Guimarâes (Portugal), aprendendo boas prácticas sobre Escola inclusiva que os 4 Centros do Agrupamento implementan nas súas aulas”.
Ningún comentario:
Publicar un comentario