24 de dec. de 2017

TABORDA (TOMIÑO)

II HOMENAGEM POLA MEMORIA

30 dezembro ás 12:00 h. na escola "Unión del Porvenir" em Taborda (Tominho)



C. S. Fuscalho 

 O ano passado organizavamos no cemitério da Guarda umha homenagem às pessoas que luitarom e sofrerom a barbarie franquista começada hai hoje 81 anos.  

 Este ano nom queremos deixar passar a oportunidade de fazer desta homenagem algo obrigatório na nossa agenda e poder rendir assim, cada ano, umha pequena homenagem a todas aquelas pessoas que som hoje exemplo para nós. 

 Para esta II Homenagem queremos dar um pouco a conhecer o papel da educaçom e as escolas na II República. Para isto realiçaremos o acto na escola "Unión del Porvenir" em Taborda (Tominho).  

 Nele contaremos com Mario Rodríguez Gómez, pessoa que sofreu de primeira mam a repressom franquista, sendo o seu pai fusilado e a sua mae represaliada. Durante o seu exilio na Argentina, estivo em contato com grande parte da intelectualidade galega.  

 E com Moncho Fernández Leal, ativista da comarca com ampla trajetoria na recuperaçom da memória histórica no Baixo Minho, fazendo parte em 1996 da "Comissom cidadá pola verdade do 36".  

 Também contaremos com "Cantaria a Treu", grupo musical que porá música a este acto, com as suas peças sobre historias reais de gente que sofreu a repressom franquista.

Ningún comentario:

Publicar un comentario