26 de feb. de 2011

A GUARDA


ASÍ CONTRIBÚEN ALGÚNS Á LIBERTADE DE EXPRESIÓN NESTE PAÍS



Na mañá deste sábado día 26 de febreiro de 2011, chegou as nosas mans unha comunicación que amosa, sen ningún xénero de dúbidas, o talante de algúns. Como os persoeiros son sobradamente coñecidos, xa intuíamos que iso ía acontecer en calquer intre. Por iso, logo da recepción desa misiva, redactamos a Editorial que pubricamos nesta mesma mañá.


A resposta que recibimos de colegas doutros medios dixitais e de varios seguidores de Infogauda, non se fixo agardar e viu a confirmar que non estamos soios. Desde eiquí, noso agradecemento a tódalas persoas que nos amosaron seu apoio.


A opinión pública móvese, e Infogauda non é do editor, nin do director, nin de ningún colabourador en particular. É de todos.


Se pode estar, ou non, de acordo coas opinións dos demáis. Pero o que algúns deben ter en conta é no tempo que vivimos. Que á cidadanía exprésase, e que algúns non gañarán nada con tentar silenciar o que a vista de todos está.


Reproducimos o contido esencial do burofax con certificación de acuse de recibo, que dirixido o director e editor de Infogauda, chegou hoxe as nosas máns, e que dí o seguinte:




Carlos Potel Lesquereux

Carlos Potel Alvarellos

Ronda de Don Bosco, nº 4 -3º B

Tlf. / Fax. 986 22 75 56

36202 - VIGO
E- mail:
potelabogados@gmail.com

Vigo, a 25 de Febrero de 2.011



Muy Sr. Mío:

Por medio de la presente le indico que unos clientes de este despacho, D. José Manuel Domínguez Freitas, Alcalde del Ayuntamiento de A Guarda, y D. Hermelindo Martínez González, arquitecto técnico municipal del mismo Ayuntamiento, han tenido conocimiento de los artículos, viñetas, comentarios y opiniones publicadas, en fechas diversas, en el Blog o diario digital que Ud. dirige (http:
http://infogauda.blogspot.com), en el que se hace referencia a los mismos, en términos denigrantes y despectivos que, además de faltar a la verdad, atentan a su dignidad y honor.

En base a lo expuesto, y teniendo en cuenta que los artículos y viñetas son de su responsabilidad en cuanto director del diario digital y administrador del Blog y los autores de los comentarios se amparan vilemente en el anonimato, por medio de la presente y en el plazo de cinco días desde la notificación de la presente, siguiendo expresas instrucciones de los citados clientes, le requiero para que me informe de los nombres y apellidos, domicilios y números de D.N.I. de la persona o personas responsables de los comentarios, viñetas y demás opiniones, en el bien entendido de que sí no obtengo una respuesta satisfactoria en el plazo indicado, declinaré en su persona, en cuanto director del diario digital y/o administrador responsable del blog, la responsabilidad por las expresiones vertidas en el mismo, procediendo en consecuencia a reclamarle a través del presente y, si fuera el caso, por la vía judicial, la reparación de todos los daños y perjuicios causados a mis clientes, a retractarse públicamente de lo reflejado en tal diario y a que cesen en su actividad difamatoria en el futuro.

Sin otro particular, le saluda atentamente.


Fdo.: Carlos Potel Alvarellos


_______________________________________


Así é como algúns contribúen á libertade de expresión neste país.